linneaahti

Direktlänk till inlägg 5 november 2013

Slö + seg + trött

Av Linnea Ahti - 5 november 2013 15:21

Hejsan på er!
- Gammal bild -
Hur mår ni?
Själv mår jag dåligt.
Blir bara värre och värre ju.
Usch!
Sorry för den sega uppdateringen men har som sagt mått riktigt dåligt hela dagen, igen.
Men jag hoppas att jag blir bättre snart!
Men ska fortsätta vila nu.
Ska försöka att skriva något kul till er, ska bara få lite idéer först.
Kram!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Ahti - 7 november 2013 13:46

Vill hitta en bloggportal med bra möjligheter, funktioner och tillgängligheter via mobil bloggning. Vet ni någon så kommentera! Blogg.se Devote.se Nattstad.se Wordpress.c
om Bloggo.se Bloggplatsen.se Har jag redan testat! ...

Av Linnea Ahti - 6 november 2013 21:31

Nellie är äntligen framme i staden Stockholm efter flera timmar i en varm bil. Hon luktar in Stockholms glada dagar, slår till med ett brett leende och bara njuter av Stockholm. Hon vänder sig om kvickt och tittar efter vad hennes föräldrar gör, ...

Av Linnea Ahti - 6 november 2013 21:08


Jag vaknar till i ett ryck av att alarmklockan ringer. Öppnar långsamt ögonlocken, kollar på tiden, gäspar stort och känner den tunga tröttheten bara bli tyngre. Jag går upp ur sängen, stänger av väckarklockan, bäddar sängen och hoppar in i dusch...

Av Linnea Ahti - 6 november 2013 20:42


1: När började du blogga? - När jag var 8-9 år gammal. 2: Nör fick du din första telefon? - När jag var 6-7 år gammal. 3: Hur länge har du varit telefon intresserad? - Sen jag var 5 år gammal. 4: Vad fick dig att ens tänka tanken på att...

Av Linnea Ahti - 6 november 2013 19:11

För varje fråga , ett äkta svar! 1. Vad är ditt riktiga namn? - Linnea Maria Ahti! 2. Hur gammal är du? - Jag är femton år gammal! 3. Vilket datum fyller du år? - Jag fyller år 2 Juni! 4. Vem ringde du senast? - Min mamma, tror jag! ...

Presentation


Linnea Maria Ahti
15 år gammal
Bor i Malmö
Teknik intresserad
iPhone nörd

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translator


Ovido - Quiz & Flashcards