linneaahti

Direktlänk till inlägg 5 november 2013

Idéer Tankar Tips

Av Linnea Ahti - 5 november 2013 21:55

Jag tänkte bara skriva en förklaring om vad min blogg handlar om, dess katogerier så att säga!
Det är något jag oftast tänker på minst någon gång per dag, om vad jag vill att bloggen ska handla om, vart jag vill komma med bloggen.
Så nu tänker jag ställa frågan åt mig själv fast denna gången skriva ut svaret här, åt er! :)
Låter skoj ellerhur?

Vad handlar min blogg om? Dess katogerier.
- Min blogg handlar om min livsstil, min vardag, mycket mat, desserter, tips om olika saker, åsikter, mycket tankar, förebilder, hiss och dissar, för och nackdelar.
Dess katogerier är nog mycket livsstil, mycket mat, foto, design, mode.
Den är lite av varje katogeri faktiskt!
En blandning av allting.
Men jag skriver ju inte om alla katogerierna hela tiden, varje dag.
Utan det blir blandat, lite då & då.
När jag väl skriver om mode, då är det oftast tips om olika klädesplagg eller olika webbsidor med snygga kläder, skor eller annat.
När det handlar om mat så är det oftast mycket bilder på mina middagar, andra mysiga rätter eller tips på någon särskilt god maträtt.
Men mycket av allt helt enkelt!
Men senaste tiden har jag inte haft mycket idéer på inlägg eller så, lite tråkigt faktiskt men nu börjar mitt riktiga blogg sug köra igång igen.
Känns riktigt roligt såklart.
Särskilt när mina älskade läsare förökar sig och lämnar fina kommentarer, det ger en riktig härlig känsla faktiskt. Så stort tack! :)

Vart jag vill komma med bloggen är en statistik på ca 300-800 unika läsare/dag. Och få in ca 100 kommentarer/dag.
Det är mitt mål någon gång i framtiden. En dröm helt enkelt! :)
Och sen självklart få den att växa ännu mer när målet är nått.
Liksom fixa nya mål som jag vet kommer kunna klaras av.
Även utveckling med inlägg idéer, foto och annat roligt.
Jag vill få en riktig bra, rolig, intressant, inspirerande och kärleksfull blogg. Med engagerade läsare som ger fina komplimanger, roliga tips och idéer. :)
Få något samarbete med något lagom stort, bra företag. Få engagerade sponsorer.
Få ordna tävlings samarbeten med olika spännande företag.
Det hade varit super skoj!

Hoppas ni vill följa min blogg här, dess utveckling och komma in med massa ideer och tips.
Kram kram ??

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Ahti - 7 november 2013 13:46

Vill hitta en bloggportal med bra möjligheter, funktioner och tillgängligheter via mobil bloggning. Vet ni någon så kommentera! Blogg.se Devote.se Nattstad.se Wordpress.c
om Bloggo.se Bloggplatsen.se Har jag redan testat! ...

Av Linnea Ahti - 6 november 2013 21:31

Nellie är äntligen framme i staden Stockholm efter flera timmar i en varm bil. Hon luktar in Stockholms glada dagar, slår till med ett brett leende och bara njuter av Stockholm. Hon vänder sig om kvickt och tittar efter vad hennes föräldrar gör, ...

Av Linnea Ahti - 6 november 2013 21:08


Jag vaknar till i ett ryck av att alarmklockan ringer. Öppnar långsamt ögonlocken, kollar på tiden, gäspar stort och känner den tunga tröttheten bara bli tyngre. Jag går upp ur sängen, stänger av väckarklockan, bäddar sängen och hoppar in i dusch...

Av Linnea Ahti - 6 november 2013 20:42


1: När började du blogga? - När jag var 8-9 år gammal. 2: Nör fick du din första telefon? - När jag var 6-7 år gammal. 3: Hur länge har du varit telefon intresserad? - Sen jag var 5 år gammal. 4: Vad fick dig att ens tänka tanken på att...

Av Linnea Ahti - 6 november 2013 19:11

För varje fråga , ett äkta svar! 1. Vad är ditt riktiga namn? - Linnea Maria Ahti! 2. Hur gammal är du? - Jag är femton år gammal! 3. Vilket datum fyller du år? - Jag fyller år 2 Juni! 4. Vem ringde du senast? - Min mamma, tror jag! ...

Presentation


Linnea Maria Ahti
15 år gammal
Bor i Malmö
Teknik intresserad
iPhone nörd

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translator


Ovido - Quiz & Flashcards