linneaahti

Direktlänk till inlägg 3 november 2013

Rid utrustning

Av Linnea Ahti - 3 november 2013 12:59

Hej!
Som ni kan se på bilderna så är det lite olika saker på dem, just rid utrustning. ^^
Är det någon här av er som är häst människor, rider eller kanske har en egen ponny/häst?
På den ena bilden ser ni fyra par ridbyxor som jag tyckte var dö snygga, vad tycker ni?
Ett par vita ridbyxor med ett snyggt tryck på var bakficka och en väldigt snygg form också. Ett stort plus av mig, sjukt snygga!
Andra paret är ett par mörkblåa ridbyxor med en riktigt snygg design, passform och med fina detaljer.
Även dessa har riktigt fina bakfickor med ett fint märke på!
Sen det tredje paret är ett par ridbyxor med Storbritanniens färger, även tryck också.
Dem är riktigt fina måste jag erkänna!
Eller vad tycker ni?
Skulle ni vilja ha något par av dessa?
Vilka och varför isåfall?
Som ni märker förklarade jag bara tre par men där är fyra par på bilden, men dem mörkblåa ridbyxorba har två bilder där för jag tyckte dem var allra snyggast!

Andra bilden visar er riktigt snygga pannband i olika färger och utseenden.
En rosa, blå & vit. De pannbandet är då samma sort och märke, men i olika färger. Mitt favorit pannband!
Sen det sista pannbandet ni ser är då ett vit med mörkblåa färger på, med gul och osv på.
Även detta var fint! Men tyckte bättreom de andra paret.

Tredje bilden visar er jackor och ett par ridbyxor.
Jackorna är alla mina favoriter, så fina former, designer, färger. Vad tycker ni? Hade ni velat äga någon av dessa?
Ridbyxorna är super snygga.
Eller vad tycker ni?
Ingen förklaring behövs. :)

Fjärde bilden visar er hjälmar som alla är snygga på olika sätt.
Guld hjälmen är min favorit! :D
Vilken gillar ni mest?
Vad tycker ni om dessa inlägg, bra eller dåliga?
Kram

 
 
anna

anna

3 november 2013 14:19

Jag skulle vilja ha pannbandet. Helst det första.

http://annenka.bloggplatsen.se

Linnea Ahti

3 november 2013 17:16

Visst är det riktigt snyggt? :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Ahti - 7 november 2013 13:46

Vill hitta en bloggportal med bra möjligheter, funktioner och tillgängligheter via mobil bloggning. Vet ni någon så kommentera! Blogg.se Devote.se Nattstad.se Wordpress.c
om Bloggo.se Bloggplatsen.se Har jag redan testat! ...

Av Linnea Ahti - 6 november 2013 21:31

Nellie är äntligen framme i staden Stockholm efter flera timmar i en varm bil. Hon luktar in Stockholms glada dagar, slår till med ett brett leende och bara njuter av Stockholm. Hon vänder sig om kvickt och tittar efter vad hennes föräldrar gör, ...

Av Linnea Ahti - 6 november 2013 21:08


Jag vaknar till i ett ryck av att alarmklockan ringer. Öppnar långsamt ögonlocken, kollar på tiden, gäspar stort och känner den tunga tröttheten bara bli tyngre. Jag går upp ur sängen, stänger av väckarklockan, bäddar sängen och hoppar in i dusch...

Av Linnea Ahti - 6 november 2013 20:42


1: När började du blogga? - När jag var 8-9 år gammal. 2: Nör fick du din första telefon? - När jag var 6-7 år gammal. 3: Hur länge har du varit telefon intresserad? - Sen jag var 5 år gammal. 4: Vad fick dig att ens tänka tanken på att...

Av Linnea Ahti - 6 november 2013 19:11

För varje fråga , ett äkta svar! 1. Vad är ditt riktiga namn? - Linnea Maria Ahti! 2. Hur gammal är du? - Jag är femton år gammal! 3. Vilket datum fyller du år? - Jag fyller år 2 Juni! 4. Vem ringde du senast? - Min mamma, tror jag! ...

Presentation


Linnea Maria Ahti
15 år gammal
Bor i Malmö
Teknik intresserad
iPhone nörd

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translator


Ovido - Quiz & Flashcards